با ما تماس بگیرید

09191045494

شروع کنید

درخواست مشاوره

کمپین تبلیغاتی موثر در کوتاه ترین زمان

کمپین تبلیغاتی موثر در کوتاه ترین زمان

کمپین تبلیغاتی به شما و کسب و کارتان کمک می کند تا صدای خود را به مخاطبان هدف خود منتقل کنید. رشد کسب و کار و درآمد و سود بیشتر بدون تبلیغات مداوم و منظم امکان پذیر نیست. زیرا محصول یا خدمات شما با اطلاع مشتری به سود و درآمد تبدیل می شود.

از طرف دیگر، تبلیغ شما باید به مخاطب مناسب برسد تا اثربخش باشد. کمپین تبلیغاتی یک استراتژی مفید و ابزار برنامه ریزی است که به شما کمک می کند گروهی از مخاطبان خود را هدف قرار دهید.

با اجرای کمپین های تبلیغاتی می توانید بازار و مخاطبان هدف خود را بهتر بشناسید. شناسایی نیازهای مشتری و بازار به شما کمک می کند تا استراتژی های بهتری اتخاذ کنید. در واقع، شما یاد خواهید گرفت که چه چیزی را ارائه دهید و چگونه نه تنها مشتریان فعلی خود را حفظ کنید، بلکه مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

وقتی در مورد تبلیغات و آموزش کمپین های تبلیغاتی صحبت می کنیم، به طور خاص در مورد دنیای تجارت صحبت می کنیم. زیرا تبلیغات قبل از هر چیز به معنای ارائه یک کسب و کار برای معرفی است. اکنون این بحث رویکردهای متفاوتی را در شرایط مختلف پیشنهاد می کند. اجازه دهید یک مثال به شما کمک کند این موضوع را راحت تر درک کنید.

فرض کنید یک کسب و کار جدید راه اندازی کرده اید و آماده ورود به بازار برای ارائه محصولات و خدمات خود به مردم هستید. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که دیگران را از حضور خود آگاه کنید که این امر با تبلیغات اتفاق می افتد. به عنوان مثال شرکت … تصمیم گرفت محصولات جدید خود را که ترکیبی از ماست و میوه هستند معرفی کند. در اینجا شرکت … باید یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کند.

بنابراین، به عبارت ساده تر، وقتی به سراغ تعاریف علم آموزش تبلیغات می رویم، به این مقوله می رسیم که کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از آثار گسترده و به هم پیوسته است که از آنها برای ارائه و ایجاد شخصیت در ذهن مردم استفاده می کنیم.

اما مشکل اینجاست که همه ما مثل شرکت های بزرگی مثل شرکت …. پول و سرمایه نداریم و اصلا کارمان آنقدرها هم بزرگ نیست. در نتیجه این سوال پیش می آید که چگونه یک کمپین تبلیغاتی انجام دهیم؟ اینجاست که آموزش وارد عمل می شود. در صورت دریافت آموزش کمپین تبلیغاتی، تمامی نیازهای شما برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی برطرف خواهد شد.

اگر می خواهید کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید و می خواهید این موضوع را به صورت عملی از طریق آموزش یاد بگیرید، فقط نکاتی را که در ادامه این آموزش به شما خواهم گفت را رعایت کنید. در واقع این آموزش به شما یاد می دهد که چگونه از طریق علم تبلیغات وارد عرصه تبلیغات شوید و به درآمد بالایی برسید.

انواع کمپین‌های تبلیغاتی

همه ما می خواهیم بیشترین و بهترین نتیجه را از کمپین تبلیغاتی بگیریم. قبل از اینکه تصمیم به اجرای هر یک از آنها بگیرید، بهتر است انواع کمپین های تبلیغاتی را به خوبی بشناسید.

1. کمپین بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

یکی از موثرترین راه‌ها برای رشد هر کسب‌وکاری، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) است. در این نوع بازاریابی از ابزارها و تاکتیک های مختلفی استفاده می شود که به کسب موقعیت و رتبه خوب در موتورهای جستجو کمک می کند.

هنگامی که یک مشتری بالقوه به دنبال عبارتی می‌گردد و پیوندی به وب‌سایت شما می‌بیند، شانس جذب او را دارید. شواهد نشان می دهد که تبلیغات گوگل – یکی از تاکتیک های این نوع بازاریابی – باعث فروش کسب و کارها می شود.

2. کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی

همانطور که از نام این کمپین تبلیغاتی پیداست، ما از شبکه های اجتماعی مختلف برای اهدافی مانند آگاهی از برند، ارتباط با مشتری، جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و حفظ مشتری استفاده می کنیم.

3. کمپین بازاریابی ایمیلی

در کمپین های ایمیل مارکتینگ، ایمیل هایی با اهداف مختلفی مانند ثبت نام در یک وبینار یا خرید محصول برای مخاطب ارسال می شود. در هر یک از این ایمیل ها دکمه هایی وجود دارد که کاربران را به صفحات مورد نظر شما هدایت می کند.

محتوای هر ایمیل شامل یک خط موضوع متن، یک تصویر جذاب و یک گزینه دعوت به اقدام است. به یاد داشته باشید، این کمپین می تواند به افزایش آگاهی از برند مشتری و افزایش وفاداری مشتریان فعلی شما کمک کند. از مهم ترین انواع ایمیل در این کمپین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خبرنامه (آخرین اخبار کسب و کار، اطلاعات و معرفی محصول یا خدمات جدید)
  • تبلیغاتی (تبلیغ محصول یا خدمات)
  • تحقیق (افزایش نرخ حفظ مشتری)

4. کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

بدون شک کمپین های اینفلوئنسر محبوب ترین کمپین تبلیغاتی در سال های اخیر محسوب می شوند. در این روش از افراد تاثیرگذار و محبوب جامعه برای تبلیغات استفاده می کنیم. زیرا هر تأثیرگذار مخاطب خود را دارد و آن مخاطب از آنها تقلید می کند. یکی از مزایای این کمپین این است که میلیون ها نفر آن را می بینند. از این کمپین می توان برای جذب مخاطب هدف و افزایش فروش استفاده کرد.

5. کمپین بازاریابی ویدیویی

هرکسی می تواند با توجه به اهداف تجاری خود از بازاریابی ویدئویی استفاده کند. ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل، آشنایی مخاطبان با برند یا افزایش آگاهی از برند و معرفی خدمات و محصولات از جمله اهداف این کمپین است.

زمان تاثیر فیلم ها متفاوت است. اما بهتر است ویدیوهای در نظر گرفته شده برای این کمپین کمتر از ۲ دقیقه باشند. به طور کلی، طول هر ویدیو به هدف، کانال، قیف فروش و صنعت شما بستگی دارد. ب

6. کمپین بازاریابی پیامکی

سریع ترین راه برای جلب توجه مخاطب ارسال پیامک است. هر پیامک حاوی متنی با شماره تماس یا لینک خاص است که به مخاطب خاصی می رسد. متن این پیام ها باید کوتاه باشد و توجه مخاطب را به خود جلب کند.

زمانی که این 6 کمپین تبلیغاتی را شناختید، باید اطلاعات لازم برای اجرای آنها را نیز بدانید. فضا برای هر کمپین متفاوت است و شما نمی توانید از روش خاصی برای تحقق آنها استفاده کنید.

انواع کمپین‌های تبلیغاتی

 اجرای استراتژی کمپین تبلیغاتی

یک استراتژی کمپین تبلیغاتی به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا گروهی از مخاطبان را هدف قرار دهند و صدای آنها را به گوش دیگران برسانند. کمپین های تبلیغاتی خلاقانه قادر به رشد کسب و کارهای مختلف و افزایش فروش و سود کسب و کارهای مختلف خواهند بود. اجرای کمپین های تبلیغاتی موفق به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا بازار، نیازهای مخاطبان و مشتریان را بهتر شناسایی کنند.

تکنیک طلایی برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی

اگر بخواهیم بر اساس علم آموزش کمپین های تبلیغاتی ادامه دهیم و شرایطی را فراهم کنیم که همه افراد و کسانی که کسب و کار دارند، صرف نظر از پول و هزینه ای که می خواهند صرف این کار کنند، ابتدا به کمپین تبلیغاتی کلاس، ما باید این اصل را دنبال کنیم:

  • هدف تبلیغات را مشخص کنید

اولین اصلی که در بحث آموزش تبلیغات به همه مدیران آموزش می دهیم این است که ابتدا هدف تبلیغات را مشخص کنیم. تبلیغات به این معنا نیست که به یک آژانس تبلیغاتی پول بدهید تا یک بیلبورد برای شما نصب کند. این روش اشتباه است و باعث از دست دادن پول شما می شود.

تبلیغات بر اساس آن چیزی است که در علم تبلیغات مطرح می شود، یعنی شما هدفی دارید که می خواهید به مردم منتقل کنید. پس تبلیغ قبل از اینکه بیلبورد باشد هدفی در ذهن مدیر مجموعه است که در بیلبورد به نمایش در می آید.

حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان هدف را تعیین کرد؟ پاسخ بسیار ساده است. کافی است بدانید کسب و کار شما در حال حاضر در چه مرحله ای است. یا بهتر است از شما بپرسم این شروع کار شماست؟ یا می خواهید با مخاطبان بیشتری در ارتباط باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید؟ یا قصد دارید محصول جدیدی معرفی کنید؟ یا می خواهید یک برند بسازید؟

همه این موارد به تبلیغات خاص خود نیاز دارند. بنابراین اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید باید نوعی تبلیغات انجام دهید، اگر می خواهید به یک برند بزرگ تبدیل شوید باید نوع دیگری از تبلیغات را انجام دهید. اگر می خواهید محصولی را تبلیغ کنید باید نوع دیگری از تبلیغات داشته باشید و به طور کلی هر هدفی یک تبلیغ دارد.

بنابراین سعی کنید قبل از صرف هزینه برای تبلیغات، هدف تبلیغاتی خود را مشخص کنید. از طرفی شناخت انواع تبلیغات در یک کسب و کار می تواند در هدف گذاری بسیار موثر باشد.

  • روی نقاط قوت خود تمرکز کنید

وقتی می خواهیم تبلیغ کنیم چه چیزی را باید به مردم نشان دهید؟ این سوال بزرگ در مبحث آموزش کمپین تبلیغاتی می تواند نتیجه کار شما را به کلی تغییر دهد. هر کسب و کاری دارای یک سری نقاط قوت است که دقیقاً با کمک آن کار می کند.

پس باید در راه اندازی کمپین تبلیغاتی بر اساس اصولی که در تبلیغات می گوییم، در درجه اول روی نقاط قوت خود کار کنید. فرقی نمی کند که برای برندسازی تبلیغ می کنید یا می خواهید محصول خود را تبلیغ کنید، مهم این است که نقاط قوت شما همیشه قابل مشاهده باشد.

برای مثال، اگر یک رستوران گیاهخواری افتتاح کرده اید، می توانید از عنوان «یک بشقاب برای زندگی سالم تر» استفاده کنید یا اگر خودرویی با مصرف سوخت پایین تولید کرده اید، باید روی این سوال تمرکز کنید. بنابراین سعی کنید نقاط قوت خود را برای هر تبلیغ برجسته کنید. این راز موفقیت شما بر اساس علم تبلیغات است. اگر به تبلیغاتی که در فضای مجازی منتشر می شود دقت کنید، متوجه می شوید که بسیاری از کسانی که در این فضا تبلیغ می کنند، اصول تبلیغات در فضای مجازی را برای بیان نقاط قوت خود رعایت می کنند.

  • مخاطب هدف خود را مشخص کنید

چیزی که تبلیغات نویسان در ایران به آن توجه نمی کنند این است که مخاطب هدف در تبلیغاتشان مشخص نیست. بسیار مهم است که بدانید برای چه کسی تبلیغ می کنید، چه کسی تبلیغ شما را خواهد دید، چگونه باید با آنها صحبت کنید تا آنها را متقاعد کنید که از شما خرید کنند.

این چیزی است که علم آموزش تبلیغات می گوید: «تبدیل مخاطبان به مشتری» است «اگر مخاطب هدف را مشخص نکنید، پس پول زیادی را صرف افرادی کرده اید که هیچ ارتباطی با کسب و کار شما ندارند. به عنوان مثال، اگر یک نوشابه جدید تولید می کنید، هرگز نباید آن را در یک باشگاه ورزشی تبلیغ کنید. طبیعی است که مخاطبان هدف شما در این مکان قرار ندارند. پس باید در رستوران ها و سوپرمارکت ها و صفحات آشپزی تبلیغ کنید.

اما حالا اگر یک نوشیدنی انرژی زا تولید می کنید، لازم نیست آن را در رستوران تبلیغ کنید. برعکس باید آن را در باشگاه های ورزشی و پیج های سلامتی تبلیغ کنید. زیرا مخاطبان این نوشیدنی ها در این مکان ها مستقر هستند. بنابراین مخاطب هدف خود را مشخص کنید و سپس اقدام کنید.

  • راه درست تبلیغات را پیدا کنید

تکنیک چهارمی که برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی باید به آن توجه کنید، یافتن راه مناسب برای تبلیغات است. یا اگر بخواهیم موضوع را واضح تر بیان کنیم، باید بگوییم: «بر اساس علم تبلیغات، باید بدانید کجا تبلیغ کنید که بیشترین بازدهی را برای شما به همراه داشته باشد».

البته در بالا به اختصار به آن اشاره کردید، اما اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری به این موضوع نگاه کنیم، باید از بین تمامی روش های تبلیغاتی که وجود دارد، بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

  • زمان مناسبی را برای کمپین تبلیغاتی خود انتخاب کنید

یکی از اشتباهاتی که در حوزه تبلیغات تجاری وجود دارد و به راحتی قابل مشاهده است این است که فرد در بدترین زمان ممکن بهترین محصول خود را تبلیغ می کند و به جای داشتن یک کمپین مناسب با شکست عجیبی مواجه می شود.

پس توجه داشته باشید که اگر اصول آموزش کمپین تبلیغاتی را رعایت کنیم، می توانیم یک محصول ساده را در بهترین زمان ممکن به فروش عالی تبدیل کنیم و با اشتباه و عدم زمان بندی تبلیغ، بهترین محصول خود را از بین ببریم.

  • بودجه تبلیغاتی داشته باشید

مبحث بودجه بندی در تبلیغات یکی از موضوعات مهم در تبلیغات است. خیلی ها فکر نمی کنند تبلیغات برای برند و کسب و کار زیاد است و تنها هدفشان راه اندازی کمپین است، به همین دلیل است که بسیاری از آنها می گویند: «هزینه اش مهم نیست، فقط تبلیغات خوب است.» برای ما همین کافی است.

با این حال، باید به شما بگوییم که این یک اشتباه بزرگ است. حتی خودم هم وقتی مجموعه ام را تبلیغ می کنم به این فکر می کنم که چقدر برای تبلیغات هزینه کنم؟ اینکه شما ثروتمند هستید یا برند شما در موقعیت خوبی قرار دارد به این معنی نیست که می توانید آزادانه تبلیغ کنید.

به همین دلیل است که باید یک دفترچه تهیه کنید و شروع به محاسبه کنید که اگر x مقدار پول برای تبلیغات بگیریم، چند برابر x مقدار می توانید انجام دهید؟ اگر یک میلیارد تومان برای کمپین رستوران در نظر بگیرید، چند پرس غذا باید بفروشید تا آن مبلغ را پس بگیرید؟ چند میز در رستوران خود دارید که اینگونه تبلیغ می کنید؟ چند مخاطب دارید؟ پس اون اصل تبلیغاتی که میگه اول تو جیبتت نگاه کن بعد خرج کن! هرگز فراموش نکن.

  • برنامه تبلیغاتی داشته باشید

پس از در نظر گرفتن تمامی نکات فوق، نوبت به داشتن یک طرح تبلیغاتی می رسد. برنامه ریزی تبلیغات چیست؟ برای تبلیغات می گوییم که یک تبلیغ از چند عنصر تشکیل شده است. اول از همه، شخصی که محتوای آگهی را می نویسد مهم است.

دوم، شخصی که روی موضوعات گرافیکی و بصری کار می کند، و سوم، کسی که استراتژی های تبلیغاتی می نویسد. خب حالا شما به عنوان فردی که می خواهید کمپین راه اندازی کنید باید بین این سه حوزه هماهنگی داشته باشید و برای هر کدام برنامه داشته باشید تا بتوانید تبلیغات خود را با کمترین هزینه ممکن و در زمان مناسب تهیه کنید و در نهایت نتیجه دلخواه را بدست آورید.

اگر برنامه ای نداشته باشید، کارشناس محتوا یک چیز می نویسد، گرافیست چیز دیگری تنظیم می کند و استراتژیست تبلیغات را بی پروا ترتیب می دهد و این منجر به شکست شما می شود. پس این اصل تبلیغات را جدی بگیرید و سعی کنید قبل از هر کمپین بر این مشکل نظارت داشته باشید و به درستی برنامه ریزی کنید.

  • برای محتوا و گرافیک هزینه کنید

تنها جایی که می توانیم به شما بگوییم: “اشکال ندارد پول و زمان خرج کنید، در مورد محتوا و گرافیک است”. هر چقدر هم که برای این آیتم وقت بگذارید و وقت بگذارید، برایتان سودمند خواهد بود. زیرا اگر تبلیغ نتواند مخاطب را جذب کند، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

اولین چیزی که در مبحث تبلیغات تجاری باید به آن توجه کنید این است که می خواهید تبلیغات خود را کجا و برای چه کسانی انجام دهید؟ سپس تصمیم بگیرید که تبلیغات خود را بر اساس این دو اصل طراحی کنید.

اگر قصد دارید در اینترنت تبلیغ کنید، به یاد داشته باشید که تنها چند ثانیه فرصت دارید تا مخاطبان خود را جذب کنید. اگر می خواهید در اینستاگرام تبلیغ کنید، به یاد داشته باشید که فقط یک دقیقه فرصت دارید تا مخاطبان خود را جذب کنید. پس روی محتوا و گرافیک کار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • به خود و کسب و کارتان اعتماد کنید

آخرین چیزی که می خواهیم در مورد راه اندازی کمپین تبلیغاتی به شما بگوییم و ارتباط مستقیمی با موضوع تبلیغات ندارد، اما برای موفقیت کسب و کار خود به آن نیاز دارید، این است که اگر می خواهید موفق باشید و اگر می خواهید کسب و کار درجه یک اول از همه باید به کسب و کار خود ایمان داشته باشید.

اگر تبلیغ شما یک بار شکست خورد، ناامید نشوید. این ممکن است برای هر کسی و هر گروهی اتفاق بیفتد، مهم این است که هر روز بهتر شوید و هر روز سخت تر به اهداف خود فکر کنید. از ما بشنوید که همه کسب‌وکارها، حتی آن‌هایی که سال‌ها در میان مردم بوده‌اند، گاهی اوقات اشتباه می‌کنند.

این اشتباهات به شما درس های تبلیغاتی بزرگی می دهد تا روزی بتوانید با بالاترین نرخ بازگشت سرمایه ممکن تبلیغات کنید. بنابراین به نتایج ایمان داشته باشید و سعی کنید تا جایی که می توانید سخت عمل کنید. این شما را بسیار موفق خواهد کرد.

اهداف کمپین تبلیغاتی

اهداف کمپین تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی برای اطلاع رسانی، متقاعد کردن مخاطبان هدف و یادآوری محصول مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، آیا افزایش فروش محصول تنها هدفی است که می توان برای کمپین های تبلیغاتی متصور شد؟ بدون شک نه! شما می توانید با یک کمپین تبلیغاتی به اهداف مختلفی دست پیدا کنید، مانند موارد زیر:

  • معرفی محصول یا خدمت جدید
  • ترویج محصول یا خدمت فعلی
  • جذب مشتری جدید
  • افزایش آگاهی از برند
  • ایجاد انگیزه برای انجام اولین خرید
  • بازگرداندن مشتریان
  • آموزش مشتریان راغب
  • افزایش فروش
  • انتقال ارزش پیشنهادی
  • تشویق مخاطبان به تغییر برند

تعیین هدف کمپین تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که بدانید کدام مخاطب را از طریق کدام کانال هدف قرار دهید. به همین دلیل، قبل از انجام هر کاری، باید بدانید که می خواهید با کمپین خود به چه چیزی برسید. برای مثال، ممکن است بخواهید مشتریان بیشتری را از اردوگاه رقبا جذب کنید. بنابراین باید از طریق کمپین خود پیامی قوی برسانید تا برند مورد علاقه خود را ترک کنند و به سراغ شما بیایند.

ویژگی‌های یک کمپین تبلیغاتی

بعد از هر کمپین تبلیغاتی هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود. هنری فورد یک بار گفت: “مردی که برای صرفه جویی در هزینه تبلیغات را متوقف می کند، کسی است که ساعت خود را برای صرفه جویی در زمان متوقف می کند.” مهمتر از همه، شخصی که بدون استراتژی تبلیغاتی موثر تبلیغ می کند، فردی است که منتظر شکست است.

استراتژی‌های تبلیغاتی طرح‌هایی هستند که به کسب‌وکارها کمک می‌کنند محصولات یا خدمات را به مصرف‌کنندگان بفروشند. تولید محصولات جدید یا عرضه محصولات قدیمی باید با یک کمپین موثر همراه باشد.

در زیر 9 ویژگی یک کمپین تبلیغاتی موفق آورده شده است:

  • مخاطب مناسب را جذب می‌کند
  • جلب توجه می‌کند
  • ارتباط ارزشمند ایجاد می‌کند
  • آموزش موثر را ایجاد می‌کند
  • برند را معرفی می‌کند
  • اعتماد ایجاد می‌کند
  • یک اقدام به تماس ایجاد می‌کند
  • کوتاه و جذاب است
  • به راحتی قابل یادآوری است

همیشه به یاد داشته باشید که تبلیغات یک امر حیاتی برای یک برند بودن و موفقیت آن در جذب بازار بیشتر است. پس همیشه سعی کنید با ایجاد یک استراتژی مناسب و ایجاد یک کمپین تبلیغاتی آنلاین موفق برای کسب و کار خود، حضور خود را مشخص کنید.

اهمیت انتخاب بهترین کمپین تبلیغاتی

به کارگیری استراتژی کمپین تبلیغاتی نیز در شناسایی بازار و مخاطبان هدف موثر است. برای انتخاب بهترین استراتژی کمپین تبلیغاتی، باید نیازهای مشتریان و بازار را شناسایی کنید. برای حفظ مشتریان قدیمی و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی، باید تبلیغات خود را به صورت اصولی و صحیح ارائه دهید.

نکته نهایی در مورد کمپین تبلیغاتی موثر در کوتاه ترین زمان در فردیس کرج

تبلیغات در ذهن بسیاری از برندهای معتبر در بازار ایران فرآیندی یک طرفه است که مشتری آن را می بیند و اگر آن را دوست داشته باشد و بتواند ذهن خود را تحریک کند، محصولات را خریداری می کند. اگرچه این یک باور کاملا اشتباه است و باید در کمپین تبلیغاتی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در آموزش تبلیغات مدرن، تبلیغات زمانی موثر است که بتوانید بیشترین تاثیر را از تبلیغات خود برای مشتری داشته باشید. حال سوال این است که چگونه می توانیم بفهمیم که آیا این نفوذ را داشته ایم یا نه؟ باید ببینید چقدر روی تعامل با مشتری کار کرده اید و چگونه توانسته اید بازخورد لازم را از مشتری خود دریافت کنید. امروزه اکثر برندهای معتبر جهانی به دنبال بازخورد مخاطبان خود هستند.

در واقع آنها به این نتیجه رسیدند که یک تبلیغ در صورتی موثر است که بتواند با مشتری صحبت کند و مشتری به آن پاسخ دهد. بنابراین باید به دنبال راهی باشید تا تعامل بیشتری در تبلیغات خود داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید یک کد تخفیف برای نظر فوق در نظر بگیرید.

شما می توانید سوال بپرسید و نظر مخاطبان خود را در مورد محصول بعدی مورد نیاز خود بپرسید. اما فراموش نکنید که بهترین راهنما برای شما یادگیری اصول آمیخته بازاریابی و بازاریابی است که می تواند به شما در بخش تبلیغات کسب و کارتان کمک کند تا بهترین تعامل را با مشتریان خود برقرار کرده و آنها را به خریدار تبدیل کنید.

 

شرکت اسپاد آبستا

دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *